Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Κέντρο Έρευνας και Αξιολόγησης
στην Επαγγελματική Συμβουλευτική
Ανακοινώσεις και Εκδηλώσεις
Χάρτης ιστοτόπου
Επικοινωνία
Αρχική σελίδα
» Ερευνητικά Προγράμματα και προγράμματα παρέμβασης
Αρχική
Ποιοί είμαστε
Έργο του Κ.Ε.Α.Ε.Σ.
Ερευνητικά Προγράμματα και προγράμματα παρέμβασης
Ερευνητικά προγράμματα και προγράμματα παρέμβασης στην Ελλάδα
Ερευνητικά προγράμματα και προγράμματα παρέμβασης στο εξωτερικό
Συνέδρια - Επιμορφωτικά σεμινάρια - Εκπαιδευτικές εκδηλώσεις
Ανακοινώσεις και Εκδηλώσεις
Βιβλιογραφία
Επικοινωνία
Χρήσιμες Συνδέσεις
Ερευνητικά Προγράμματα και προγράμματα παρέμβασης
Επαγγελματική συμβουλευτική και διαχείριση σταδιοδρομίας: Τετράδιο εργασίας για την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών
Πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων Επαγγελματικής Προσαρμοστικότητας για μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και φοιτητές
Επαγγελματικές Πεποιθήσεις Ελλήνων και μη- Ελλήνων μαθητών που φοιτούν στην Τεχνολογική Εκπαίδευση (2012)
ΑΥΤΟΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ: ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δυσκολίες λήψης επαγγελματικών αποφάσεων και επαγγελματικές αξίες γυναικών με καρκίνο μαστού (2010)
Supporting innovative counselling and guidance: Building dialogue between research and practice (Ανάπτυξη δεξιοτήτων σχεδιασμού και διαχείρισης σταδιοδρομίας μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τη χρήση νέων τεχνολογιών)
Ευρωπαϊκό Διδακτορικό Πρόγραμμα στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και τη Συμβουλευτική
Εκπόνηση επιστημονικού υποστηρικτικού υλικού και υλοποίηση προγράμματος ενημέρωσης - ευαισθητοποίησης συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού στο αντικείμενο
Ανάπτυξη δεξιοτήτων δια βίου διαχείρισης σταδιοδρομίας
στο πλαίσιο των δράσεων του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ως Κέντρου Euroguidance της Ελλάδας για το έτος 2013
NICE University network for Innovation in Guidance – Erasmus Academic Network.
Επαγγελματική Συμβουλευτική σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Δημιουργία ψυχομετρικών εργαλείων και ειδικών ασκήσεων για την διευκόλυνση της επαγγελματικής ανάπτυξης.
Διερεύνηση των «προφίλ» λήψης εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων των εφήβων με τη χρήση του Ερωτηματολογίου Χαρακτηριστικών Λήψης Επαγγελματικής Απόφασης.
Πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης απόφασης σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.