Αρχική σελίδα » Ερευνητικά Προγράμματα και προγράμματα παρέμβασης » Ερευνητικά προγράμματα και προγράμματα παρέμβασης στο εξωτερικό » Supporting innovative counselling and guidance

Supporting innovative counselling and guidance: Building dialogue between research and practice

Ανάπτυξη δεξιοτήτων σχεδιασμού και διαχείρισης σταδιοδρομίας μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τη χρήση νέων τεχνολογιών

 

Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων σχεδιασμού και διαχείρισης σταδιοδρομίας μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τη χρήση νέων τεχνολογιών προκειμένου οι μαθητές να προετοιμαστούν για τις μελλοντικές και εκπαιδευτικές τους επιλογές λαμβάνοντας υπόψη τη ρευστότητα και την πολυπλοκότητα της εποχής. Οι κοινωνικοοικονομικές και τεχνολογικές εξελίξεις του 21ου αιώνα, επέβαλαν την ανάγκη αναθεώρησης των προηγούμενων θεωρητικών μοντέλων για την ανάπτυξη και κατανόηση της σταδιοδρομίας, με αποτέλεσμα να καθιστούν την επιλογή σταδιοδρομίας και τη λήψη επαγγελματικών αποφάσεων μια δια βίου διαδικασία.

Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μέρος της διάχυσης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Leonardo da Vinci με τίτλο Supporting innovative counselling and guidance: Building dialogue between research and practice το οποίο πραγματοποίησε, ως εταίρος, το Κέντρο Έρευνας και Αξιολόγησης στην Επαγγελματική Συμβουλευτική τη χρονική περίοδο 2004-2008 και είχε ως στόχο τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Δικτύου για την έρευνα και την πρακτική εφαρμογή του Επαγγελματικού Προσανατολισμού.

Στο εν λόγω πρόγραμμα είχε δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ισότητα ευκαιριών στην αγορά εργασίας και στην εφαρμογή της Συμβουλευτικής και του Προσανατολισμού σε ειδικές ομάδες πληθυσμού (επαγγελματίες σύμβουλοι, διοικητικά στελέχη σε οργανισμούς, ερευνητές, εκπαιδευτικοί, μαθητές – φοιτητές, φορείς που διαμορφώνουν πολιτική σε  θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού, άλλα άτομα σε σχετικά πεδία).

< Back