Εκπαιδευτικά εργαστήρια με γενικό θέμα «Επαγγελματική ανάπτυξη μαθητών με νοητική υστέρηση» για εκπαιδευτικούς ειδικών σχολείων και για γονείς παιδιών με νοητική υστέρηση.
Η δραστηριότητα αυτή υλοποιήθηκε σε συνεργασία του Κέντρου Έρευνας και Αξιολόγησης στην Επαγγελματική Συμβουλευτική με το Κέντρο Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) του Νομού Αρκαδίας, στο πλαίσιο της Δράσης 3.3. «Επαγγελματικός προσανατολισμός και συμβουλευτική ατόμων ειδικών ομάδων (άτομα με αναπηρίες και άτομα που κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό)» [(ΜΕΤΡΟ 2.4: «Επαγγελματικός Προσανατολισμός & σύνδεση με την αγορά εργασίας»/Β΄ ΕΠΕΑΕΚ-Γ’ Κ.Π.Σ.] (10/2/2008 έως 15/3/2008). Υλοποιήθηκαν έξι (6) εκπαιδευτικά εργαστήρια διάρκειας δύο ωρών.
Τα τρία από τα εργαστήρια απευθύνονταν σε γονείς μαθητών με νοητική υστέρηση (εισηγήτρια: Κ. Αργυροπούλου) και είχαν την ακόλουθη θεματολογία:
- Επαγγελματική ανάπτυξη μαθητών με νοητική υστέρηση: Τι είναι εφικτό;
- Επαγγελματική ανάπτυξη μαθητών με νοητική υστέρηση: Πρακτικές συμβουλές για γονείς Ι
- Επαγγελματική ανάπτυξη μαθητών με νοητική υστέρηση: Πρακτικές συμβουλές για γονείς ΙΙ
Τα δύο από τα εργαστήρια απευθύνονταν σε εκπαιδευτικούς ειδικών σχολείων (εισηγητής: Ν. Δρόσος) και είχαν την ακόλουθη θεματολογία:
- Επαγγελματική ανάπτυξη μαθητών με νοητική υστέρηση: Τι είναι εφικτό;
- Επαγγελματική ανάπτυξη μαθητών με νοητική υστέρηση: Πρακτικές συμβουλές για εκπαιδευτικούς
Το τελευταίο εργαστήριο απευθυνόταν σε στελέχη Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (εισηγητής: Ν. Δρόσος) και είχε τα ακόλουθα θέματα:
- «Επαγγελματική ανάπτυξη μαθητών με νοητική υστέρηση: Τι είναι εφικτό;»
- «Επαγγελματικός προσανατολισμός μαθητών με διαφορετικές πολιτισμικές καταβολές».